lauantai 5. toukokuuta 2012

Tästä se alkaa..

Tähän saakka olen kiltisti ja hiljaa seurannut muiden blogeja, mutta nyt päätin pistää myös oman pystyyn. Pääosin myös oman muistini tueksi ajattelin tämän perustaa, eli pysyn ehkä paremmin kartalla siitä, mitä teen ja kenelle ja mistä ohjeet löytyvät.. :)

Tällä hetkellä keskeneräisiä töitä on jonkin verran, mm hexagon-peitto, lapasia. Ja suunnitteilla olisi vaikka sun mitä, kun vain aika riittäisi! :) Näistä lisää myöhemmin..



It begins here...

Till now I have quietly followed other people who keep blogs, but I have now decided to put one up myself. I want to do this mainly for my own memory, so that I can keep up with what I've done, to who I have given what, and where to find the directions... :)

There are quite a few unfinished projects I am working on at the moment, a "hexagon"-quilt, and some mittens just to name couple. I have plans for so many new projects, if only I had enough time for them all! :) I will tell y'all more about those later...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti