perjantai 30. marraskuuta 2012

Minulle!

Ajattelin edellisen postauksen äiti-teemalla tehdä ystävälleni maatuska-lapaset joulupukin konttiin, maatuskahan on venäjänkielen hellittelymuoto äidille eikä maatuska-nukke, kuten ehkä suomeksi tulee ensin mieleen. Aloitin projektin eilen, ja tänä aamuna lapaset olivat valmiit. Luulen, että kirjoneule on sama minulle kuin palapelit eli täysin koukuttavaa puuhaa! Miehen mielestä lapaset olivat aivan minun näköiseni ja kuten joskus aiemmin mainitsin, itselle tulee tehtyä hyvin vähän eli ei ollenkaan. Ja, kyllähän nämä hieman minun näköiseni ovat ja ennen kaikkea täysin oikean kokoiset! Ihanat! :D Menevätkin heti käyttöön, jee! :D


Malli: Maatuskat
Lanka: Novita 7 veljestä luonnonvalkoinen ja viininpunainen
Puikot: 3,5 mm


Ohjetta muokkasin ainoastaan niin, että aloitin kavennukset hieman aiemmin, pituus oli minulle juuri sopiva näin. Nyt täytyykin miettiä, teenkö ystävälleni samanlaiset lapaset vai jotkin erilaiset. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti